Wat een warmte!

Wat was dit een warm concert, warm in de kerk, warm met Luscinia, warm met zijn allen op het podium, een warme begeleiding en presentatie ,een warm bakje koffie en een warm applaus.
Eindelijk konden we weer een kerstconcert in ons programma opnemen.
Fans uit Oekraïne, Gaanderen, Dinxperlo, Groenlo, Oss, Didam en Steenderen om maar een paar plaatsen te noemen.
Een overvolle kerk, er moesten stoelen bijgezet worden en ook nog eens 217 kijkers via de livestream.

Binnen een uur na het concert verschenen hele mooie foto’s op allerlei sociale media.
Het kon niet op.

We hebben het geflikt, ondanks allerlei tegenslagen die in de week er voor nog plaatsvonden!

Dank aan de leden van de stichting Club van Honderd, de locatieraad van de Martinusparochie, Walter Bouwman voor het geluid en licht, dank aan de podiumbouwers, de gastvrouwen, Julian Simmes en de gehele organisatie.
En Ben Simmes, het is een voorrecht hem als dirigent bij ons koor te hebben.

Ons motto was; “wij brengen warmte” Wij zijn er van overtuigd dat dat gelukt is.