Het Gaanderens Mannenkoor Promotieteam aan het werk!

Het Gaanderens Mannenkoor was vertegenwoordigd op het Sport- en cultuurfestival op zondag 23 april 2023 in Doetinchem, een heuse sport en cultuur stad: op verschillende plekken in de binnenstad was al het sport- en cultuuraanbod van onze gemeente aanwezig. Het festival stond bol van actie, meedoen en uitproberen onder een zonnige hemel.

IMG 1374 DxO

DSC04393 DxO

Onder inspiratie van de onvermoeibare Steven van Woerkom, het-GM-cultuur-geweten, waren ‘s middags 5 koorleden aanwezig die het zingen bij een mannenkoor aan de man (en soms aan de echtgenote van die man...) probeerde te brengen.
Afwachten of bezoekers van dit festival onze marktkraam zouden bestormen, was niet aan de orde. “Erop af gaan” luidde het credo.
En zo zijn op bovenstaande wijze tussen onze GM mannen en bezoekers tientallen contacten geweest tijdens deze middag.

IMG 1375 DxO

Steven dankt de overige koorleden die belangstellend langs zijn gekomen en durft bijna nu al de verwachting uit te spreken dat enkele van de vele gesprekjes die ze gevoerd hebben wellicht toch tot iets moois zullen/mogen leiden.En nu maar afwachten of deze middag zal leiden tot aanwas van het ledenbestand. Want echt: ‘zingen geeft plezier’!

ma di wo do vr za zo

Volg ons ook op