Jaarvergadering 2024

Het wordt nog een druk jubileumjaar voor het Gaanderens Mannenkoor.
Op 15 februari vond in de culturele zaal van de Pol de Jaarvergadering van het mannenkoor plaats.
Wij vieren dit jaar ons zestigjarig jubileum.
Tijdens de vergadering lag een voorstel van het bestuur voor om op het einde van dit jaar om
kwantitatieve en kwalitatieve redenen de vereniging te beëindigen.
Het voorstel werd door de leden, na een stemming, aangenomen.

Dit jaar zal erg nog volop geïnvesteerd worden in de viering van het jubileum. Het hoogtepunt zal
zeker komen in een groots opgezet concert op 24 november in de Martinuskerk in Gaanderen.
Eerder al, op zondagmiddag 17 maart, zal in dezelfde kerk het Corthogreen Lenteconcert worden
gehouden. Het Gaanderens Mannenkoor zal dan met het mannenkoor Con Spirito uit Dinxperlo in
een projectkoor optreden. Medewerking zal er ook worden verleend door soliste Martje van de
Kamp, Tijmen Stevering op slagwerk en Julian Simmes op piano.

2024 wordt voor het koor een jaar om niet te vergeten.